Aisea e fa'aoga tele ai fa'alumaina alumini i totonu o le fanua o le vevela?

Pa'u vevela aluminie faʻaaogaina lautele i le fanua o le faʻafefe o le vevela mo mafuaaga eseese.I totonu o lenei tusiga, o le a tatou talanoaina le taua o le alumini faʻafefe vevela, pe faʻapefea ona latou galulue, ma pe aisea e sili atu ai i latou i isi mea.

 

Muamua, o le a le agoto vevela?O le vevela o se vaega e faʻaaogaina e faʻamalo ese ai le vevela mai se masini, pei ole PPU poʻo le GPU.Ua mamanuina e mitiia ai le vevela mai le masini ona faʻasalalau lea i le ea, faʻaauau pea le masini i se vevela sili ona lelei.

 

E i ai ituaiga eseese o suau'u vevela o lo'o maua, e pei o le kopa, siliva, ma le alumini fa'afefe.Ae ui i lea, o le alumini vevela o se tasi lea o ituaiga sili ona faʻaaogaina, aemaise lava i masini eletise.O se tasi o mafuaʻaga autu mo lenei mea ona o le alumini o se taʻavale sili ona lelei o le vevela.O le alumini e mitiia ma faʻaumatia vave le vevela.E mafua ona o lo latou maualuga maualuga o le vevela, lea e oʻo atu i le lima taimi sili atu nai lo le sila.O le iʻuga, e mafai ona latou faʻavaveina le vevela mai le puna ma totonu o le siʻosiʻomaga lata ane, lea e fesoasoani e taofia ai vaega i totonu o le vevela saogalemu.

 

Aluminum vevela goto ua mamanuina i se mamanu patino e faʻateleina ai lo latou faʻafesoʻotaʻi ma le ea lata ane.A o'o mai le vevela mai le masini i le vai vevela, e alu atu i le fa'ata'ita'iga a le vevela, ma i'u ai ina alu i le ea.O le tele o le ea e fesoʻotaʻi ma le vevela, o le faʻafefe vave o le vevela, faʻatagaina mo le tele o taimi faʻaoga masini.

 

O le isi mafua'aga e fa'aaoga lautele ai le fa'alumaina alumini e mafua ona o le tau maualalo.Pe a faatusatusa i isi mea, e pei o le kopa, alumini e sili atu le taugofie, ma avea ai ma se filifiliga taugofie mo tagata gaosi oloa.E le gata i lea, o le alumini e mafai ona faigofie ona faʻaogaina, tipi, ma faʻapipiʻiina, faʻatagaina mo le tele o filifiliga faʻapitoa mo le vevela vevela,lea e avea ai i latou ma filifiliga lauiloa mo le tele o talosaga.E mafai ona faigofie ona faʻapipiʻiina i foliga lavelave ma mamanu, lea e mafai ai ona faʻapipiʻiina e fetaui ma le tele o faiga faʻaeletoroni eseese.

 

I le faaopoopo atu i le avea ma se filifiliga sili atu ona taugofie, e mama foi pusa vevela alumini, e mafai ai ona talafeagai mo le faʻaogaina i masini eletise laiti lea e popole ai le mamafa.E le gata i lea, o le mama mama o le alumini e avea ma se filifiliga manaia mo le faʻaogaina i masini eletise feaveaʻi, e pei o komepiuta feaveaʻi ma smartphones.

 

E le gata i lea, o pusa vevela alumini e sili ona umi ma umi.E le pei o isi mea, e pei o le kopa, alumini e le pala, ele pe pala gofie.E avea lea ma filifiliga lauiloa mo le faʻapipiʻiina umi ma le faʻaogaina i masini eletise e mafai ona faʻaalia i siosiomaga faigata.O se filifiliga lelei mo talosaga e manaʻomia ai le faʻatuatuaina umi, e pei o taʻavale, vaalele, ma puipuiga.

 

E taua foi le taʻua o le alumini o se uʻamea faʻalelei.E mafai ona toe faʻaaogaina, faʻaitiitia le faʻaputuina o otaota i lapisi, ma faʻalauteleina le faʻaauau.E le gata i lea, e mafai ona toe faʻaaogaina vaega ole alumini faʻafefe vevela i isi talosaga, faʻaopoopo i lo latou tau e tusa lava pe ua uma ona litaea le oloa muamua.

 

I le faʻaiʻuga, o loʻo faʻaaogaina faʻapipiʻi vevela alumini i le fanua o le faʻafefe o le vevela ona o le lelei o le faʻaogaina o le vevela, tau maualalo, mama, tumau, ma le faʻaleleia o le siosiomaga.O le alualu i luma i mamanu ma tekinolosi ua mafua ai le atinaʻeina ositaili eseese o alumini vevela gotoe mafai ona fa'amama lelei le vevela mai masini fa'aeletoroni.O le mea lea, e mafai ona tatou faʻamoemoe e vaʻavaʻai i le faʻaauau pea o le faʻaogaina o le alumini alumini i totonu o mea tau eletise mo tausaga a sau. lelei.

.

Tusi lau savali iinei ma lafo mai ia i matou

Ituaiga o Fa'a'avevela

Ina ia mafai ona faʻamalieina manaʻoga faʻafefete eseese, e mafai e la matou fale gaosi oloa ona gaosia ituaiga vevela vevela ma le tele o faiga eseese, e pei o lalo:


Taimi meli: Me-25-2023