O le a le lelei o le sua vevela ipu malulu vai?

Pepa malulu vaio se ituaiga o mea e fa'afefe ai le vevela e fa'aogaina ai le vai po'o isi vai e fa'afefe ai le vevela e gaosia e masini fa'aeletoroni i le si'osi'omaga.Pe a faatusatusa i faiga masani ea malulu, ipu malulu vai e ofoina atu le tele o tulaga lelei e pei ona i lalo

1. Fa'atinoga lelei fa'amafana

Ole aoga muamua ole ipu malulu vaigoto vevelao le latou faatinoga cooling sili atu.O le maualuga o le vevela o le vai e mafai ai ona faʻafeiloaʻi lelei le vevela mai le eletise vevela i le vai, ona ave ese lea mai le masini.O le fa'amalieina o le vai e maua ai se auala aoga e fa'amalo ai le maualuga o le vevela, lea e fa'amalieina ai mo le overclocking ma fa'atinoga maualuga.I le faʻaaogaina o le vai e faʻamalo ai vaega,faiga malulu vaie mafai ona oʻo atu i lalo ifo o le vevela ma puipuia le vevela vevela, lea e mafai ona faʻaleleia atili ai le faʻatinoga ma le ola o le masini.

2. maualuga le fa'amamaina o le vevela lelei

E tusa ai ma le lelei, e sili atu le faʻafefe o le suavai nai lo le faʻafefe masani o le ea.A fa'atusatusa i le fa'amalieina o le ea, e mafai e faiga fa'afefe vai ona maua se fua fa'afefe sili atu ona lelei, fa'ataga ai le tau fa'amalieina maualalo ma fa'ateleina le fa'atumauina.O le ta'amilosaga o le vai i totonu o le fa'aogaina o se matasele tapuni, o lona uiga e le leiloa pe fa'aumatia le vai i le taimi o le taotoga.E toe fa'aaogaina fa'aauau, lea e sili atu ai le fa'aleleia o le si'osi'omaga ma fa'aitiitia ai le tau atoa o le umiaina.

3.Si'osi'omaga

O faiga fa'amalie vai e sili atu le si'osi'omaga nai lo faiga fa'amama ea masani.E mafai ona fa'agaoioi faiga fa'afefe vai i tulaga leo e sili atu le maualalo nai lo faiga fa'amafanafana ea, Ona e mana'omia e fa'amalo le ea ili e fa'amama le vevela, ae e le mana'omia e fa'amalo vai fa'amalo.I le taimi o le tafega o le vai, o le pisapisao o le pamu vai e laʻititi nai lo le ili. faia ia lelei mo le faʻaogaina i siosiomaga filemu e pei o ofisa ma potumoe.E le gata i lea, o le vai o loʻo faʻaaogaina e avea ma ala e faʻafefe ai le vevela, o se punaoa faʻafouina ma e leai se tulagavae kaponi.E sili atu fo'i le fa'amalieina o masini fa'amalo vai e sili atu le malosi nai lo le fa'amaluluina o le ea, lea e masani ona mana'omia ai tagata fia'ai mana e fa'agaioi.

 4. Tumau

E sili atu fo'i le umi o faiga fa'amalie vai nai lo faiga fa'amalūga o le ea.Talu ai e le mana'omia le fa'afefe o le ea e fa'afefe ai le vevela mai le masini i le faiga fa'amalo, e le afaina ai le fa'afefe o le vai i palapala, pefu, po'o isi mea filogia i luga o le ea.E le gata i lea, e mafai ona fa'agaoioi faiga fa'amalulu vai i lalo ifo o le pisapisao talu ai latou te le mana'omia ni ili fa'amalo.E fesoasoani lea e fa'aitiitia ai le ofi ma le masaesae i luga o le faiga ma fa'aleleia ai le olaga atoa o le masini.

5. Fa'amama le vevela mautu

E le fa'atupuina ni mea fa'amalo vai fa'amalo e pei o fa'a'avevela o le ea, o lea e le afaina ai le a'afiaga o le malulu.O lona uiga e mafai e le vai-cooled plate radiator ona faʻamautinoa le sologa lelei o le vevela pe a faʻamafanafana oloa faʻaeletoroni, e aunoa ma le faʻaputuina faʻafuaseʻi o le vevela.

 

 

I se faapuupuuga, pe a faatusatusa i radiators ea masani, vai-cooled plate radiators e sili ona lelei le faatinoga ma e mafai ona sili atu ona fetaui ma manaoga o le vevela o oloa faaeletonika. Faatasi ai ma a latou faatinoga sili atu ma le tumau, faiga malulu vai o se filifiliga sili ona lelei mo tagata taitoatasi ma faalapotopotoga e manaomia le faatuatuaina. fofo fa'akomepiuta maualuga.

 

 

Tusi lau savali iinei ma lafo mai ia i matou

Ituaiga o Fa'a'avevela

Ina ia mafai ona faʻamalieina manaʻoga faʻafefete eseese, e mafai e la matou fale gaosi oloa ona gaosia ituaiga vevela vevela ma le tele o faiga eseese, e pei o lalo:


Taimi meli: Me-25-2023